Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pyk | użytkownik

imię i nazwiskoPyk adreskc/ wroc/nantes zarejestrowany31.01.2007 @09:46:17 ostatnio na stronie22.04.2014 @23:35:00

... (-:

na odwrót. moje pykspektywy.

sister : http://ivvpyk.digart.pl/

p.s. nie oczekuję rewanżu za komentarze


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3579413
digarty52 komentarze1818 posty na forum23

komputer / sprzęt
przez małe 's'.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aniao    05.01.2009 @19:52:13
jak ja byłam w liceum to arafatka, także byłą wyjątkowa... (w podobnym wieku jestem) i aż żal, ze teraz tak powszechna jest
~Kaha58    05.01.2009 @19:34:42
dzięki
~eMeF    05.01.2009 @15:31:16
dzięki!
_______
.::AlohA!::.
~aniao    05.01.2009 @14:27:28
jeżeli nosi się to nie tylko dla szpanu, czy mody... a dlatego, że się to lubi, i to od ponad 8 lat to juz nie jest dziecinadą; przykro mi,że przez pryzmat panujacej własnie mody nastolatków na to, myślisz, że wszyscy tacy są;
dziękuję za komentarz
a.
ostatnio edytowane: 2009-01-05 14:31:26
~zgagga    05.01.2009 @00:14:37
trendi xD?
~januszpietroszek    04.01.2009 @23:44:22
~V4ult    22.12.2008 @13:37:51
wez sie do roboty !
~V4ult    21.12.2008 @14:44:09
ej ty
^monikalaskowska    14.12.2008 @19:51:26
Dziękuję
~Maugret    14.12.2008 @18:20:57
dziękuję
~medousa    14.12.2008 @15:07:50
bura deszczowa chmura, ale nastrój może poprawić ^^ cieszę się!
~nna    09.12.2008 @20:56:31
ładnei Pani powiedziałą i dotknęła tym samym dość ważkiego problemu, który wciąż zgłębiam. dziękuję : )
~wiktorfranko    29.10.2008 @11:47:12
..z lampy stojącej za modelka...
~waldekarch    01.09.2008 @20:30:57
siedze tu juz od ponad miesiaca.... :D
__ale jescze tylko dwa tygodnie mi zostaly
co slychac?
dawno mnie nie bylo na dg...moze sie jeszcze tu pojawie, pozyjemy zobaczymy.
jak chcesz zobaczyc wiecej zdjec zapraszam na facebooka
pozdrawiam!
_______
szczególnie polecam___ http://gluckskind.digart.pl/
~vielcerealny    01.09.2008 @12:22:15
dziekuje...
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~V4ult    15.08.2008 @00:38:14
kiedy cos wrzucisz ? :P
~ShenKun    14.08.2008 @18:26:07
Rysuj hobbystycznie zatem Grunt to się realizować Jest to wielka satysfakcja i radocha
_______
ACHTUNG !!! Bevor du meine Gemäldegalerie besuchst, nehme den Kontakt mit dem Arzt oder Aphotheker auf.
~ShenKun    13.08.2008 @12:27:48
Witam,
Zaczynałęm od mangi swoje rysunkowe hobby Do Kieleckiego klubu nie należę. Mój kolega z tego co wiem bywa na tych spotkaniach

Pozdrawiam i zapraszam do swojej galeryjki w wolnej chwili

p.s.
Twoje zdjęcia są naprawde dobre ! Masz talent
_______
ACHTUNG !!! Bevor du meine Gemäldegalerie besuchst, nehme den Kontakt mit dem Arzt oder Aphotheker auf.
~aidememoire    02.08.2008 @22:22:24
No nie ma zieleni. I nie wiem czy oni chca to rozbudowywac bardziej ; )

Mi sie tak srednio podoba, chociaz architektura XXI wieku mnie interesuje
~aidememoire    01.08.2008 @20:59:18
Na la defense, po prawej stronie bowiem, jak sie wjezdza, stoja wysokie, okragle tuby, pomalowane na moro, bez okien - to sa mieszkania tych biednych. O tym chyba rzadko sie mowi , ale la defense jest niewypalem, Paryzanie sie brzydza tego,co powstalo. Z czego wiem to uwazaja,ze nie chca tworzyc II ameryki.
~V4ult    23.07.2008 @00:23:52
dziekuje ze ty ciagle ze mna :p
~lemongrass    10.07.2008 @13:00:30
Tez uwielbiam studio Ghibli! Pozdrawiam z Angers Bede tu zagladac czasem..
~naturalinsane    05.07.2008 @11:40:21
a to punkt informacyjny na przeciwko katedry sw.Pawła
~naturalinsane    05.07.2008 @01:02:52
nie majstrowane kontrast i barwa jedynie.. pozdrawiam ...
~marys7    04.07.2008 @20:35:08
Nie ma za co
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt